Linnepe Airlift Maxi dla Mercedes Sprinter 209-324 produkowany od 04/2006. układ podwójny z jednostką sterującą kabiny kierowcy. mieszek 6 "
Opis
Dodatkowy układ zawieszenia pneumatycznego zapewnia większy komfort jazdy i większe bezpieczeństwo. Nieskomplikowany montaż sterowanego kompresorem AirLift Maxi na tylnej osi odbywa się przy zachowaniu istniejących resorów piórowych. Na styl jazdy i prześwit pod pojazdem można łatwo wpływać z fotela kierowcy za pomocą panelu sterowania. Wersja dla Fiata Ducato z roku prod. 2006/07 (nr art. 87 505) zawiera raport wzrostu obciążenia, dla wariantów dla VW Crafter, MAN TGE 2017/04 (nr art. 87 521 - 523) jest to Cena 300.– dostępne opcjonalnie.
Dane techniczne:
Certyfikat części TÜV, tylko mieszek podwójny Firestone, sprężarka 12 V, bryzgoszczelny, tylko układy dwuobwodowe ze sterowaniem w kabinie, waga ok. 14 kg.
– Układy zawieszenia pneumatycznego do innych pojazdów na życzenie! –
Tylko dla pojazdów z napędem na tył i na cztery kołaDane techniczne
Producent | Linnepe |
Marka | Linnepe |
Nazwa pomocnicza | Linnepe airlift maxi |
Waga brutto | 11,5 kg |
Waga netto | 14kg |
Napięcie nominalne | 12v |
Model maszyny | #Mercedes-benz sprinter w907/w910, tourer, 06/2018 - ..., mercedes-benz sprinter w906, van, 04/2006 |
Rok budowy | 2006/04 – |